keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Positive and deep

Mun kummisetä tuli vierailee meil. Se asuu jossai Amerikas, mut se matkustelee aik pal, pääasias tennisturnauksis. Sit ku se jossai kohtaa hävii kisan eikä pääs jatkoo nii se tulee tervehtii kaikkii ystävii jotka sattuu asuu siin lähel. Iskä valitti ku oli hankala tehä suunnitelmii ku ei tienny koska se tarkallee meil tulee, ku riippu tosiaa sen suorituksest.
Kummini on kyl tosi ihana ihminen. Sen kans tulee pohdittuu kaiken näköst ja sil on muutenkin kiva höpöttää. Tänään se jäi pohtii sanan appelsiini alkuperää ja kui se on nii monel kielel nii samanlainen. Ja se lähti liikkeel siit ku join appelsiinimehuu ja se jäi tutkii sitä purkkii.
Sunnuntain mä esitin sille mielepiteeni ihmisen uskon vahvuudesta. Siis kun olen sitä mieltä et jos ihminen todella uskoo johonkin nii sen kohdalla se pitää paikkaansa. Siis vaikkapa jos minä ihan tosissani uskoisin että leivän syönti auttaa hampaankipuun, niin kun söisin leipää hampaitani ei särkis. Tai jos joku uskoo jonkun asian auttavan hänen sairauteen, nii sit se voi parantuu siit helpommin. Vastaavasti sit jos uskoo et se hoito jota saa on ihan tarpeeton eikä auta mitään, nii sit ei parane vaa tilanne voi päinvastoin pahentua. En mä tätä voi todistaa ku niil muutamal tarinal mitä ihmiset on kertoillu, mut mä nyt vaa uskon siihen.
No sit mun kummi tykästyin mun tapaani ajatella. Ja sit se sano et se on tosi positiivista ja syvällistä. Me kyl siis puhuttii kokoajan enkkuu... No mut siis, mä sit fiksuna tyttönä ilmotin "Thats me, positive and deep". Sit kummi liikuttu ja peräti kätteli mua (; Se on kyl tosi kiva persoona.
Tänään oli koeviikon vimppa koe. Eli mun ensmäisen lukiovuoden kokeet on virallisesti ohi! Tosi siistii! Enää täytyy vaa jännätä tuloksii. Matikast on jo selvil - kymppi tuli (yllätys).
Huomen meil on joku ihmeen "Luostis Amazing Summer Day" huomen. Kuullostaa iha kauhee tylsält. Mut ohjelma kuullostaa kivalt. Vaik siis ei meiän pitäis viel tietää mitä siel tapahtuu, mut ku meil oli tänää tutorkokous nii siel yks tutoreist ku oli järjestääs sitä ja sit yks opettaja vahingos lipsautti pari juttuu. Katotaan sit huomen mitä tykkään (:
Sovittii tänää Heidin kans et tavattais joku päivä kupittaan puistos. Siit on tullu jotenkin meiän hassu traditio, et käydää siel ainaki kerran kesäloman aikan. Ja muutenki sitä on tullut nähtyy nii vähä nyt ku ollaa eri lukiois ja asuaa eri paikois ja sillai. Ennenhän me siis asuttiin jonku vartin kävelymatkan pääs. Pitäis tavat jossai vaihees muitaki kavereit koulust. Haluun pääst käymää Ampun kans koskel muutamal kivel mis me ain hengailtii. Tuli ikävä sitä paikkaa ku selitin siit jollekkin täs joku päivä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti