lauantai 19. toukokuuta 2012

Luckily Ever After

Siitä on nyt mennyt kivasti tasan viikko, joten on hyvä kertoo sit nyt (:

Kyseessä siis bridgejoukkis. Ja me osallistuttii siihe joukkueel, jonka nimi oli Lucky 7. Se oli mun ikioma joukkue. Mä olin siis sen kapteeni, ja hoidin kiltisti kaikki kapteenin tehtävät yms. Ja siis se joukkuehan oli nimetty mun mukaa. Ja tää kaikki on mun treenarin Rikun hemmottelun lopputulost (ja Rikustahan te tulette vielä kuulemaan). Se oli tosi siistii heti kisan alust asti, ku Riku jatkuvasti korosti et mä oon kapteeni.

Ja nyt jos ei haluu lukee hyvin epämääräst selityst siit, mitä bridge on ja miten toi joukkis toimii, nii voi rauhas skipata loppuun kuvan jälkee olevaa tekstii (;

Jos joku ei tiedä, niin bridge on korttipeli. Siinä on partneri, jonka kans tekee yhteistyötä. Pöydässä paikat on nimetty ilmansuuntien mukaan, ja pohjois-etelä on yks pari ja itä-länsi toinen. Lyhyemmin NS ja EW. Joukkuees on sit neljä ihmist, eli kaks parii. Sit yhes pöydäs joukkueen yks pari on NS ja toises pöydäs samast joukkueest oleva pari on EW. Ja ne pelaa sit toist joukkuet vastaan. Molemmis pöydis pelataan samat jaot, ja sit tuloksii verrataan.

No joka tapaukses. Viime viikol Salos oli siis suht iso tämmönen joukkis. Siin oli kaks lohkoo, A-lohko niil joil on paljon mestaripisteit (joita saa pärjätessään hyvin kisois), ja sit B-lohko mis on niit joiden joukkueel on yhteensä alle 50 mestaripistet. Me oltiin B-lohkos.

No sit ku oltiin pelattu muutama kierros, Riku tuli hehkuttaa jotain siit et me johdetaan. Mä en tajunnu sillo mitä se selitti, ku en mä uskonu et semmonen ois mahollist (: Me siis johdettiin iha alust asti sitä kisaa. Ja koska osallistu nii pal joukkueit, nii kaikki ei päässy pelaa kaikkii vastaa. Nii sit pelattii sil systeemil et se joka on ekal sijal pelaa sitä vastaa joka on tokal sijal, paitsi jos ne on jo pelannu keskenään nii sit sitä vastaan joka on kolmannel sijal jne.
No mut siis. Luulen et kovin moni ei tajunnu tost selityksest pal mitää (: mut, sit viimisen kierroksen jälkee me seisoskellaan siin nii oottaas tuloksii. Se viiminen kierros me voitettii vaa vähä, ja Riku pelottelee siinä aika uskottavasti (ja erittäin ilkeästi), et se joukkue ku oli ennen sitä kierrost tokal sijal ois päässy meiän ohi. No siin sit me seisoskellaa, ja pian yks Patrik tulee kysyy et joko saa onnitella, mihi Riku taas selittää ettei saa ku meiät ohitettii. No mut sit tulee yks toinen tyyppi onnittelee. Ja sit pian ilmotetaan viralliset tulokset. Ja...

 Rikun tekemä söpö kunniakirja.  
Se on oikeesti pal hienompi ku tos kuvas. En oo mitenkää erityisen lahjakas kuvaaja.

Me voitettii! Se oli tosi siistii (: Riku työns mut menemään ekana kättelee sitä palkintojen jakajaa (ku oon kapteeni) ja sain käteeni kirjekuoren (mis oli rahaa). Se oli aiva uskomatont. Ku toi on siis eka kisa johon mä osallistuin voittaakseeni (lähinnä sen takii et Riku ei suostunu lähtee ku voittamaa), ja sieltähän sit se mun eka voittoni tuli (: 

Voittajana on helppo hymyillä, ja niinhän mä olen tässä koko viikon hymyillyt ja ollut harvinaisen kiltti kaikille (vaikka siis kyl mä oikeesti muutenkin oon kiltti).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti