torstai 17. toukokuuta 2012

Shaped Like a Star

Kuka minä olen? Siinä on kysymys johon en tiedä vastausta. Mut voisinhan mä jotain ittestäni kertoo...

Ensinnäkin olen erittäin ujo. Suorastaan pelkään sosiaalisia tilanteita. Ja uusia ihmisiä. Uudet ihmiset on niii pelottavii. En mä kyl koskaan näytä sitä et mä pelkään. Oon täs jo muutaman vuoden ajan tapellut ujouttani vastaan kaikin mahdollisin keinoin, ja se on johtanut mitä kivoimpiin lopputuloksiin.

Hassuu kyllä - mä viihdyn kenen tahansa seurassa. Hassuu siis sen takii et aluks mä pelkään sitä ketä tahansa. Mut musta saa siis mukavan keskustelukumppanin sit ku oppii tuntemaan. Kaveriporukassa mä oonkin tosi ulospäinsuuntautunut ja voin tehä melkee mitä tahansa hölmöö riippumat siit onks paikal ulkopuolisii ihmisii vai ei.

Siitä voidaan siirtyä sit siihen et ystävät on mulle tosi tärkeitä. Missä tahansa pidän tärkeänä nimenomaan sitä porukkaa. Tarviin mukavan porukan viihtyäkseni. Vaikkakin ihan yhtä hyvin viihdyn omissa oloissanikin. Olen hiljainen pohdiskelija. Ja tutkiskelen mielelläni ympäristöä. Pikku filosofi kun olen.

Erityisen mielelläni kuuntelen muiden ihmisten tarinointeja ja keskusteluja. Viihdyn tosi hyvin porukassa ihan vaan kuunnellen mitä muut puhuvat. Saatan siinä vaikuttaa ulkopuoliselta ja yksinäiseltä, mutta oikeasti viihdyn hyvin.

Mä pelaan bridgeä. Maailman paras peli ikinä. Suosittelen et kaikki kävis ehdottomasti kokeilemas, vaikka olis mitä ennakkoluuloja. Ennakkoluulot on usein liian hassuja eikä pidä paikkaansa. Uppouduin kunnolla bridgen peluuseen viime joulukuussa. Hassunen tarina, jonka varmasti tulette vielä kuulemaan.

Harrastan myös salsaa. Käyn siellä parhaan ystäväni Silvian kanssa. Oon tuntenu Silpun iha pienest pitäen. Iskämme tutustuivat ja niin sitten perheet tapas ja meistä tuli oikeen hyviä ystäviä jo ennen koulua. Ja ei me siis koulussa koskaan tavattu - ollaa iha eri kouluissa. Ja jos tarkkoja ollaan, niin Silvia on mua kaks vuot nuorempi. Ei sitä kyllä kukaan huomaa. Joku pari vuot sitten kaikki päinvastoin luuli et Silppu ois mua vanhempi. Mut tälläst tää kehittyminen lapsest aikuseks on (;

Olen siis naisen alku, ja kuulemma tosi kaunis sellainen. Itse en ota kantaa asiaan (: Olen tähti - ainakin bridgepelaajana, ja tässä onkin viime lauantaina tullut ensimmäinen voitto suurista kisoista, joista tulette kans vielä kuulemaan (;

Mut älkää huoliko, ei mun blogi pelkkii bridgetarinoit tule olemaan täynnä (ainakaan toivottavasti). Ja vaikka tuliskin, ne on harvinaisen mielenkiintosia. Mut siis tulee varmasti tarinointeja koulusta - mun kaverini on hyvinkin mielenkiintosia. Taino nyt ku on tulossa kesä, niin tuskin koulusta pal mitään kuuluu. Jos innostun kirjottamaan jotain tarinaa (mitä sillon tällön tapahtuu), saatan sitäkin tänne julkaista. Ei sitä vielä tässä vaiheessa kyllä osaa sanoa. Mennään vaan tuulen mukana, ja katotaan mitä tapahtuu (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti